The Mauritian Blog Brethren
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

when was the last time you went to the dentist?

+7
La Pingouine
rubeina
carrotmadman6
Yan
fadilnet
morinn
offbeat_chick
11 posters

Go down

when was the last time you went to the dentist? Empty when was the last time you went to the dentist?

Post by offbeat_chick Fri Feb 29, 2008 5:55 pm

I am going tomorrow after so many years that I don't even remember the last time. I am going to wear braces for my teeth What a Face
offbeat_chick
offbeat_chick

Female
Number of posts : 199
Registration date : 2007-11-30

http://yearsofbliss.blogspot.com

Back to top Go down

when was the last time you went to the dentist? Empty Re: when was the last time you went to the dentist?

Post by morinn Fri Feb 29, 2008 6:06 pm

i think it would take some time before you get your braces. maybe tomorrow the dentist will just examine your teeth and see how he/she will proceed! Razz my sister has been through that.
morinn
morinn
Sunny Blogger
Sunny Blogger

Female
Number of posts : 2137
Mood : when was the last time you went to the dentist? Sign0025
Registration date : 2007-10-10

http://www.morinn.blogspot.com

Back to top Go down

when was the last time you went to the dentist? Empty Re: when was the last time you went to the dentist?

Post by fadilnet Fri Feb 29, 2008 6:07 pm

i used to wear braces. though wearing them seem to be an eye sore for others, i for one, enjoyed them - for i got to eat stuff that are so mellow, drink icey stuff (to soothe pain), and the regular checkups were so cool (got to leave school early)

the orthodentist, dr. yan luk (not our yan) was kinda cool. there's a bond that formed between us - most patients and doctors do, I guess.

have fun with the braces. the pain is only temporary (drink cold stuff, and carry your bon jella). oh, and enjoy playing with the rubber "elastiques" (how does one translate "elastiques" to english?).

oh, and do opt for the transparent braces - they are cooler than the metallic ones.
fadilnet
fadilnet
Geek
Geek

Male
Number of posts : 1032
Mood : when was the last time you went to the dentist? 3D%20Smiles%20(88)
Registration date : 2008-01-10

http://shah.developer4ever.com/

Back to top Go down

Post by Yan Fri Feb 29, 2008 6:20 pm

Dr. Yan rhill la sa? wadir mo kone li. Heard the metallic braces la fer la zoue gagne dimal endan!

Anyway mwa fer 5 ans p zouer soV r dentiste la. Siposer ale tir ledent sagesse. Anybody done that? Paret extra fer mal tousa. Koz samem penvi aler. Mo 1 cam ti bizin fer chirurgie pu tir sa! Shocked
Yan
Yan

Male
Number of posts : 254
Registration date : 2007-11-05

Back to top Go down

Post by fadilnet Fri Feb 29, 2008 6:25 pm

yup. RH. his computerised system was made by yours truly, me.
now, he's using macs.

ayo. after the braces had been removed, i was supposed to remove 2 wisdom teeth. i never did it - and instead, the dentist placed a small wire behind the teeth (invisible on the outside) so as to prevent the alignment from getting screwed up. I WON'T remove wisdom teeth - scary. surgery sucks + me allergic to paracetamol and exipient.
mo zouaine yan. hey anou continue sa zouer sover la.
fadilnet
fadilnet
Geek
Geek

Male

Back to top Go down

Post by carrotmadman6 Fri Feb 29, 2008 6:42 pm

Well, the last time i went to the dentist must have been like 10 years ago... & i don't have any problem with my wisdom tooths growing... (maybe bcoz i've got a big jaw?) Smile

Pou l'instant, péna pou zouer sauvé, car mo pena pain dans mo tooth! Razz

& the place i most hate to go is... hospitals!!!! The smell, the atmosphere, surgery aargh

btw si Yan to peur surgery autant, why become a doc? Razz
carrotmadman6
carrotmadman6
SuperBlogger
SuperBlogger

Male
Number of posts : 1320
Mood : when was the last time you went to the dentist? 3D%20Smiles%20(319)

http://themediaguru.blogspot.com

Back to top Go down

Post by rubeina Fri Feb 29, 2008 8:53 pm

My last visit was last year, akoz les dents sagesse mem, pfff zot pas encore fini pousser mem.
Aie mo ti ena l'intention tirer moi si (pena place dan mo la bouche haha) mais aster p tend surgery :O mo croire moi si mo commence zouer sover!

rubeina

Female
Number of posts : 22
Registration date : 2008-02-09

http://www.rubeina.com

Back to top Go down

Post by fadilnet Fri Feb 29, 2008 9:16 pm

you can remove another tooth to create space, have a wire set up to maintain the alignment, leave the wisdom tooth to come out, have a ceramic bridge fill the space. - that's what i was told. no need for surgery.
fadilnet
fadilnet
Geek
Geek

Male

Back to top Go down

Post by La Pingouine Fri Feb 29, 2008 9:25 pm

Shocked mo pa contan ale cot dentiste. mo zouer sauver aussi. Kan mo ale kot dentiste mo ena ene ta rituel mo bizin boire en ti cuilliere sirop parski to mane outils ki dentiste la servi degoute moi lol mo amanie kan mo penser sa ale dans la bouche sipa comier dimoune, lol! mo bizin aler super boner couma cabinet dentiste ouvert, mo bizin boire ene verre du thé pir avant. Pui mo bizin faire ene tas letour avant mo rente dans cabinet dentiste si mo pa faire sa bah ena risque dentiste gagne laraz ek jette moi dehors ou soi mo sauver afro

La Pingouine

Female
Number of posts : 536
Mood : when was the last time you went to the dentist? 3D%20Smiles%20(318)
Registration date : 2007-12-18

Back to top Go down

Post by Diya Sat Mar 01, 2008 5:59 pm

the last time i went to the dentist i was in primary school! shy
Diya
Diya

Female
Number of posts : 383
Registration date : 2008-01-19

Back to top Go down

Post by slasher Sat Mar 01, 2008 6:53 pm

Diya wrote:the last time i went to the dentist i was in primary school! shy

Me too Embarassed
slasher
slasher
Guitarist
Guitarist

Male
Number of posts : 525
Mood : when was the last time you went to the dentist? Sign0066

http://koonul.wordpress.com/

Back to top Go down

Post by Diya Sat Mar 01, 2008 8:55 pm

mo conten mo pa tousele Razz
Diya
Diya

Female
Number of posts : 383
Registration date : 2008-01-19

Back to top Go down

Post by Sachin Fri Jun 27, 2008 4:37 pm

Moi, dentiste dan Maurice ti ène mari mové l'expérience. En plis kan mo ti dan 4ème, dentiste ti vine lékol ek ti envoye moi cabinet dentaire Rose Hill. Banne là ti rasse 3 lédent ène sel cout. Après mone al ène dé fois Beau-Bassin cot ène dentiste bien connu bé kan to fer to zimaze dan cabinet li ti pé met clak. En plis mo ti éna 1 lédent ki ti coumens abimé. Ca ti p emmerde li parski lédent la ti mal placé. Line dire moi attane 5 mois, kan lédent la pourri mo pou arrache li. Ek en effet line fer ça. Dépi ça mo panne al kot ène dentiste pendant au moins 5-6 ans.

Kan mone vine la France mo ti oblizé al guet 1 dentiste ek bougre la ti mari sympa ek mari professionnel. Aster li 1 bon mam ar moi.

Sachin

Male
Number of posts : 150
Registration date : 2008-06-08

http://www.sachin-db.com

Back to top Go down

Post by La Pingouine Sun Jun 29, 2008 9:34 pm

Sad met clak touuu sachin????? mo dentiste dans rose hill meme mo esperer pa meme dentiste sa, meme si dentiste la imper corek mo mo encore per meme...ici mo ena limpression ki ban dentiste la frustrerr....etpuis mo ena limpression ki ici zot bon pu faire zenfan (adulte hahaha) perrrr alors ki la france bane la plito investi sa cause la....abats les carries...

La Pingouine

Female
Number of posts : 536
Registration date : 2007-12-18

Back to top Go down

Post by Sachin Mon Jun 30, 2008 10:06 am

La Pingouine wrote:Sad met clak touuu sachin????? mo dentiste dans rose hill meme mo esperer pa meme dentiste sa, meme si dentiste la imper corek mo mo encore per meme...ici mo ena limpression ki ban dentiste la frustrerr....etpuis mo ena limpression ki ici zot bon pu faire zenfan (adulte hahaha) perrrr alors ki la france bane la plito investi sa cause la....abats les carries...

Wai, moi chak foi mo trouve ène séringue mo coumens gagne vertige. Boug là ti pé met ban mari dose pou anesthésier mo la bouche. Mo ti pé plorer couma dire ti baba. Ca ine énerve li, li coumens met clak lor la tête. Après li dire, bé to labouche né pli senti narien aster... ine coumens met bel bel clak lor lazou! Crying or Very sad

Li vrai ki ici ban médecin mari korek. Ena boucou investissement personnel ek humain en zénéral. Li fer ène vrai différence ar Maurice.

Sachin

Male
Number of posts : 150
Registration date : 2008-06-08

http://www.sachin-db.com

Back to top Go down

Post by Kyu Mon Jun 30, 2008 3:06 pm

+1, monne faire ca l'experience la aussi vu ki mo alle en france pou banne soins medicaux assez régulierement, je confirme, c'est vrai ki ena enn monde de difference Smile
Kyu
Kyu
bersek geeker
bersek geeker

Male
Number of posts : 100
Registration date : 2008-05-31

http://kyusphere.moris.org

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down