The Mauritian Blog Brethren
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Blogging about personal life... or professional blogging...

+4
roushdat
anteblog
morinn
Yan
8 posters

Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by Yan Mon Nov 05, 2007 11:06 am

Mone fer 1 p letour tou banes blogs dans blogosphere mauricien et 1 zafer ki mone remarker ce ke la plupart banes blogs ena 1 personal focus. Enfin mo pa p dir ke c 1 moV zafer mais personellement mo senti mwa pas tro comfortable kan mo koner ena banes lezots dimounes "etrangers" ki p lir lor mo la vie personelle.

Alors mo kestion pu zot c ke kouma zot truv sa zot? Eski zot senti zot a laise rakonter kouma zot la vie p derouler ek pli important kouma banes etrangers react r sa et kouma zot react vis a vis banes ki lir zot blog?

Enfin... mo ti p pense pu crer 1 blog perso. mone deza fer li 1 fois, apres 2 zours mone delete li.. Mo pu xtra apprecier zot opinions..

Merci...
Yan
Yan
Member
Member

Male
Number of posts : 254
Registration date : 2007-11-05

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by morinn Mon Nov 05, 2007 11:14 am

mo blog perso, mai line imper evoluer avek letemps, line vine moin perso a mesure ki mone kumence coner ki vrai em ena bne readers. kelke fois mo tenter pou met 1 post super perso, com 1 fois la mo ti raconte mo lavi en famille avan mo demenager etc ek kikene ti comment ek dir ki mo ti bizin ecrir sa dan 1 diary parla ek non pa lor 1 blog. sa ti fr moi mat ek mo ti delete post la.

sinon d fois mo ti wish mo kav ecrir pli professionelment. mai li vine difficile. mo admire bne blog pro.
morinn
morinn
Sunny Blogger
Sunny Blogger

Female
Number of posts : 2137
Location : Lil' fresh rat
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... Sign0025
Registration date : 2007-10-10

http://www.morinn.blogspot.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by Yan Mon Nov 05, 2007 11:21 am

Merci pu to reponse morinn. Anyway mo ti p zet 1 coup d'oeil lor to blog tousa. Mo truv banes posts la 1 p perso (d'apres moi) comme l'anniversaire to sis tousa. Ek oci mo truv toi met link to blog lor hi5 (sorry pane kav resister chek to profile Wink ). Enfin... Banes dimounes pa deman toi kifer to fer sa tousa?

Parske mwa persone dans morice pas koner mo ena blog. C la 1ere fois aujourdhui ki mone approche ek banes lezots bloggers mauriciens koz mo truv sa initiative MBB la top.
Yan
Yan
Member
Member

Male
Number of posts : 254
Registration date : 2007-11-05

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by morinn Mon Nov 05, 2007 11:32 am

lol! non bne dimune pa dmane moi, akoz personne pa chek em link la. hihi..

rare mo gagne 1 referral dpi hi5. frantou! kav 1 fois sak mois! lol
morinn
morinn
Sunny Blogger
Sunny Blogger

Female
Number of posts : 2137
Location : Lil' fresh rat
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... Sign0025
Registration date : 2007-10-10

http://www.morinn.blogspot.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by Yan Mon Nov 05, 2007 11:36 am

1 referral par mois vo mieux ke rien! Wink Touzours... Sinon ena facebook oci! Razz
Yan
Yan
Member
Member

Male
Number of posts : 254
Registration date : 2007-11-05

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by anteblog Mon Nov 05, 2007 11:37 am

li vrai mo remarker 3 quart moricien blog lor zott lavie. li interesan enan cou selmen. me enan mari gran noir tou lor zott blog, sa mo pa contan.

bane ki rod blog kuman pro la enan zott nek copier depi bane lezott site. zott dza trouv sa?
anteblog
anteblog
Negative Reviewer
Negative Reviewer

Male
Number of posts : 687
Age : 41
Location : In your mind
Registration date : 2007-11-05

http://antishblog.blogspot.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by morinn Mon Nov 05, 2007 11:40 am

lol! lor facebook si mone try! tjours rien! Razz
morinn
morinn
Sunny Blogger
Sunny Blogger

Female
Number of posts : 2137
Location : Lil' fresh rat
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... Sign0025
Registration date : 2007-10-10

http://www.morinn.blogspot.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by Yan Mon Nov 05, 2007 11:44 am

Hmm.. ki blog tone truV ante ki copier depi lezots sites??

Enfin.. mo pa tro kone banes lezots bloggers moriciens la. Mo p fet kone zot, alors pa kav porte ok1 jugement lor zot pour linstant.

Dapre 1 1er vue, mo truv zot mari sympa mais selman. Wadir dan morice mem kan p "chat" ek zot lor sa forum la. Very Happy
Yan
Yan
Member
Member

Male
Number of posts : 254
Registration date : 2007-11-05

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by roushdat Mon Nov 05, 2007 4:07 pm

Yan...c vrai ki li a little bit sozzz...(disturbing is too powerful a word) quand to penser que many people who don't know you will read your personal life. Mais avec le temps , i think fini commence habituer and you consider almost all people who ever come to read as your own people.And finalement, to end up with the whole world population as your own Wink Cool na?
roushdat
roushdat
Member
Member

Male
Number of posts : 269
Age : 38
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... 3D%20Smiles%20(344)
Registration date : 2007-10-12

http://roushdat.wordpress.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by anteblog Mon Nov 05, 2007 4:16 pm

roushdat to seryer qan to coze world president b?
anteblog
anteblog
Negative Reviewer
Negative Reviewer

Male
Number of posts : 687
Age : 41
Location : In your mind
Registration date : 2007-11-05

http://antishblog.blogspot.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by morinn Mon Nov 05, 2007 4:23 pm

anteblog wai li seryer net! lol... to bizin vote li, pa blier.
morinn
morinn
Sunny Blogger
Sunny Blogger

Female
Number of posts : 2137
Location : Lil' fresh rat
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... Sign0025
Registration date : 2007-10-10

http://www.morinn.blogspot.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by waz Mon Nov 05, 2007 4:52 pm

majority of blogs within blogosphere = personal blogs...be it mauritian or not

remember: your internet life is different from your life in meatworld! it's the only place where you can throw shit at your self and your own life...it's the only place where you can shout out loud and un-bottle! Razz hence all the bitching, wailing, rants and raves in most of them personal blogs! if you are online and still worry about your real life, then don't blog! stay away and just browse, lurk and google...

of course, there are exceptions...often times, real life can complement online blog, e.g. blogging for money via advice/consulting/freelancing...but, then blogging is no longer a hobby!

also, one thing to always remember when doing a personal blog: no contact details, i.e. phone #/mobile #/ physical address! and no bank acc #!!! lol, once i read some dude giving away his acc and credit card # while doing a meme!!! bakana!!! Razz

as for "enan zott nek copier depi bane lezott site": duh! blogging is about sharing info and things we, bloggers, like...as long we link back to the source, i, personally think that's ok...

finally, if you blog, please respond to those who comment! there are bloggers who just don't ever reply to them comments! come on! unless provoked, we won't flame!
waz
waz
Member
Member

Number of posts : 155
Registration date : 2007-10-10

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by DigitalBin Mon Nov 05, 2007 6:17 pm

I think responding to comments and commenting on other blogs form a very important part of the whole concept of blogging. You got some good points right here Waz, specially the not giving private details advice! might come handy for some! Razz
DigitalBin
DigitalBin
Member
Member

Number of posts : 1061
Registration date : 2007-10-07

http://www.thembb.blogspot.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by Jevin Mon Nov 05, 2007 7:44 pm

Wai ena ki copier...

Mwa si mo blog lor mo personal life at times. Pu mwa mo prefere n dimun mo pa cner lire n trik perso lor mwa. Acoz si n dimun mo cner cne n trik perso lor mwa mo senti mwa bizare.
Jevin
Jevin
Guitarist
Guitarist

Male
Number of posts : 791
Age : 37
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... 3D%20Smiles%20(77)
Registration date : 2007-10-10

http://thatjevin.blogspot.com/

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by bbZuSh Mon Nov 05, 2007 7:55 pm

Moi si m blog li personal mais ena zafer m pa raconter... Personal pluto dan le sens ki m show m bane interests and all. Porfessionel, bof... pna moi sa... M prefer ekrir lot kitsoz m like pluto ki mwal ekrir lor kitsoz dimun envi read... Kumsa m pli kav exprime moi bien... Ek lor m lavi... sa si pna narien pu kner Razz Parfois m pu gagne criz, m pu kumans raconter mais la plupart du temps, j'evite :-P
bbZuSh
bbZuSh
Creative Genius
Creative Genius

Female
Number of posts : 754
Age : 34
Location : Vacoas
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... Tweety_4
Registration date : 2007-10-10

http://nussaibah.wordpress.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by Yan Mon Nov 05, 2007 8:02 pm

Hmm.. Banes suggestions la interessant et mo essaye leave banes comments lor banes blogs tousa mais des fois time is limited.

Sa mam ki done info la dapre lorde 1 mari baya mem sa...Laughing

Mo p senti mwa inspirer pu fer mo propre blog. Wink
Yan
Yan
Member
Member

Male
Number of posts : 254
Registration date : 2007-11-05

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by morinn Mon Nov 05, 2007 8:11 pm

lol seryer! to fr conai si toute fois tone fr blog la. nu kav juge toi imper daprer to lavi personnel! kidding!
morinn
morinn
Sunny Blogger
Sunny Blogger

Female
Number of posts : 2137
Location : Lil' fresh rat
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... Sign0025
Registration date : 2007-10-10

http://www.morinn.blogspot.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by Jevin Mon Nov 05, 2007 8:25 pm

Yan wrote:Hmm.. Banes suggestions la interessant et mo essaye leave banes comments lor banes blogs tousa mais des fois time is limited.

Sa mam ki done info la dapre lorde 1 mari baya mem sa...Laughing

Mo p senti mwa inspirer pu fer mo propre blog. Wink

Info?? confused
Jevin
Jevin
Guitarist
Guitarist

Male
Number of posts : 791
Age : 37
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... 3D%20Smiles%20(77)
Registration date : 2007-10-10

http://thatjevin.blogspot.com/

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by Yan Mon Nov 05, 2007 9:28 pm

Info =
waz wrote:also, one thing to always remember when doing a personal blog: no contact details, i.e. phone #/mobile #/ physical address! and no bank acc #!!! lol, once i read some dude giving away his acc and credit card # while doing a meme!!! bakana!!! Razz


Mo 1 p perso lor mo life.. Koz sa pa ti envi largue mo blog so nom... Mais selman kouma mo truV ici, zot bien solidaire. Mo truv jevin ek morinn bien proche tousa! Wink

Mo ti envi zis koner eski zot ti cams (banes bloggers moriciens la) avan zot koumence blog ou bien zot ine rente cam r banes lezots moricien a travers zot blogs? Enfin.. mo kone 1 2 dimounes et mo mem pa ti koner banes la blog kouma Yash ek morph.
Yan
Yan
Member
Member

Male
Number of posts : 254
Registration date : 2007-11-05

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by Jevin Tue Nov 06, 2007 7:34 am

morinn et mwa nu ensam dpi lontan. En 2006 ki nune comence blogger et lerla 1 parla mois de cela MBB ine creer et nune rentrer.
Jevin
Jevin
Guitarist
Guitarist

Male
Number of posts : 791
Age : 37
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... 3D%20Smiles%20(77)
Registration date : 2007-10-10

http://thatjevin.blogspot.com/

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by morinn Tue Nov 06, 2007 12:53 pm

wai mai mone mit imper bane new cam via blogging. par exemple, mone vine cam ek m0rph kan mo ti done li kelke cou'de pouce pou creer khevina ek li so blog. sans oublier bane blogger kumen Roushdat, Bbzush, Maliha ek plin dotre ki mone coner a travers zot blog meme. Wink mai mbb ine pli accentuer bne blogging relations la. ek mo ti ena 1 cam appel adhilah avk ki mo ti abitier chat lor msn mai mo pa ti coner li ena 1 blog! lol. foder mone trouve so nom lor blogroll mbb
morinn
morinn
Sunny Blogger
Sunny Blogger

Female
Number of posts : 2137
Location : Lil' fresh rat
Mood : Blogging about personal life... or professional blogging... Sign0025
Registration date : 2007-10-10

http://www.morinn.blogspot.com

Back to top Go down

Blogging about personal life... or professional blogging... Empty Re: Blogging about personal life... or professional blogging...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum